İSTANBUL Kumaşıyla Yeni Kırlentlerim


Geçenlerde keçe almak için Trabzon'un tek kumaşçısına (!) gittim. Kumaşçıda gezerken kafama dank diye bir fikir geldi. Daha önce bazı yerlerde görmüştüm bu İstanbul temalı kumaşlardan. Acaba var mıdır diyerek umutsuzca sordum satıcıya. Adam 'işte burda' diyerek 4 çeşit İstanbul temalı kumaş gösterdi. Hayran kaldım. Önünde saygıyla eğildim yeminle !!!

Evimin dekoruna en uygun renkte olan kumaşı seçtim. Deneme amaçlı olarak yarım metre aldım. Anneciğime 2 adet kırlent kılıfı diktirdim. Tahminimden daha çok yakıştı odaya. Kumaştaki gri-bordo renkler koltuklara da, halılara da aksesuarlara da pek bir yakıştı :)


Şimdi gözüm diğer kumaşlarda...

Biri parlement mavisi ve krem tonlarındaydı. Onu da çok beğendim. Nerde kullanacağıma karar verene dek kumaşçıda uslu uslu beklesin bakalım ...

GeceButik

4 yorum:

Unknown 9 Kasım 2012 10:46  

Çok cici emeğine sağlık canım sevgiler...

herşey seninle güzel... 9 Kasım 2012 10:52  

Aynı kumaşa ben de aşık olmuştum ve burada bulamıyorum.görünce içim gitti valla.çook güzel olmuşlar.iyi günlerde kullanın.darısı başıma lutfeeeen.

Seynepçe 10 Kasım 2012 16:10  

valla sevilmeyecek gibi değiller. elimden dikiş nakış gelmediği için ben kumaşın değil direk kırlentlerin önünde saygıyla eğiliyorum :)

Unknown 29 Mart 2013 01:10  

:) kumaşım artarsa bende buna benzer birşeyler yapmayı düşünüyorum;)
odana çok yakışmış, inşallah benim odama da yakışır :)

Yorum Gönder

Gece Butikten mutlu ayrılın.

HOSGELDİN


Leyla'nın Kahve Dükkanı

İZLEYİCİLER

Nurcan Çakır FOTOĞRAF

Kanaviçe

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Antika

Keçe

Beyaziş