Kardeşlere Keçe Kapı Süsü-AZRA & BUĞRA



Hep tek bir isim mi yazacağız, bu kez kardeşlerin adı olsun dedik :) Aynı odayı paylaşan AZRA ve BUĞRA kardeşler için basit ama güzel bir şeyler denemek istedim.

Keçeye ağaç dalı şekli vermek çok keyifli. Bu fikri çok beğendim, çok çok güzel modeller var aklımda. Bakalım neler olacak :)


AĞAÇ DALINDA KUŞ-BAYKUŞ FİGÜRLÜ KARDEŞLER KAPI SÜSÜ
FİYAT : 25 TL
İki ismi olan bebekler için de rahatlıkla uygulanabilir.
Dilediğiniz figürler eklenebilir. Fiyat buna göre değişecektir.

bilgi ve sipariş : leylailekahvesohbeti@gmail.com
Diğer kapı süslerim için emeksensin.com'daki GeceButik dükkanımı ziyaret edebilirsiniz.


5 yorum:

ayamaya 21 Ocak 2013 07:34  

Çok cici olmuş :)

Esen Can 21 Ocak 2013 12:00  

Çok güzel olmuş bu, renklerin uyumu harika, böyle güzel tonda keçeler görmüyorum ben İstanbul'da :( Trabzon'a mı uzamalı bunlar için ;)
Baykuş çok sevimli olmuş, kirpikleri şahane, nasıl bu kadar hızlı ilerleme gösterebiliyosun Leylaaa??? Her yaptığın bir öncekini geçiyo hem de fersah fersah ;)
Ellerine sağlık, yenilerini heyecanla bekliyorum ;)

LeylaK 21 Ocak 2013 12:03  

ayamaya- teşekkürler :)

Esen Can- her seferinde daha iyisi olacak diyerek başlıyorum :) asıl şuan elimde yaptığım harika bir şey. bitirmek ve paylaşmak için sabırsızlanıyorum Esen ve eminim sen de çok beğeneceksin :)
Çok teşekkür ederim.

Esen Can 21 Ocak 2013 12:06  

Ben de heyecanla ve sabırsızlıkla bekliyorum, çabuk bitir e mi?
Eminim çok güzel olacağına, senin yaptıklarını gördükçe etamine ihanet edip, keçe yapasım geliyor :)
Hadi inşallah yaptığın bu güzellikler karşılık bulur, satışların bol olur :)

LeylaK 21 Ocak 2013 12:22  

Aminnnnn, teşekkürler :)

Yorum Gönder

Gece Butikten mutlu ayrılın.

HOSGELDİN


Leyla'nın Kahve Dükkanı

İZLEYİCİLER

Nurcan Çakır FOTOĞRAF

Kanaviçe

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Antika

Keçe

Beyaziş