Mantar Pano Süsleyelim

mantar pano süsleme

Mantar pano süslemeyi çok seviyorum. Gerçi bu henüz 3. denemem ama o kadar keyifli ki...

Ondan-bundan, herkesten mantar pano dilenir oldum. Malum, marketlere bile sık sık geliyor artık bu ürün. Millet bir hevesle alıyor, bir süre sonra duvarda öyle ruhsuz ruhsuz duran şey hoşlarına gitmiyor ve kaldırıp bir kenara koyuluyor. Sonra ne oluyor ? Leyla onları buluyor, hoppppp tutturuyor 'bunu bana ver' diye :) Ve işte o zaman başlıyor bir mantar pano süsleme macerası daha !


Öncelikle fırça ve guaj-yağlı-sulu boya hazır ediliyor (evde hangisi varsa). Mantar panonun tahta çerçevesi o bezgin renkten arındırılıyor. Yepyeni, capcanlı bir görünüme kavuşturuluyor.

Ardından panonun mantar kısmı , çerçeveye uygun renkte bir kumaşla veya kutu kaplamakta kullandığımız yapışkan kağıtlarla kaplanıyor. Eğer tercihiniz kumaşsa işiniz çok basit. Kumaşı panonun iç kısmına eşit ölçülerde kesip köşelerinden raptiye ile tutturmak, hepsi bu !

Sonraki adımların tamamı sizin hayal gücünüze kalmış. Ben boydan boya incecik bir kurdele çekip (tabii onu da raptiyelerle tutturuyoruz) , bu kurdelenin üzerini renkli ataçlarla süslemeyi tercih ettim.


Ve en güzel kısım, panoyu envai çeşit şeyle doldurmak.

Bunun için yeğenimin tokalarından kopan çiçekleri kullandım. Çiçekleri kumaşa bir iki yerinden dikerek tutturdum. Diğer bir köşeye de kurdeleden fiyonklar yaptım. Geri kalanıysa malumunuz, sevdiceğimi, ailemi bana hatırlatacak güzel fotoğraflar...

Bu panodan evvel yaptığım panoların da fotoğraflarını ve yapılışlarını ilerleyen günlerde paylaşmayı düşünüyorum. O zamana dek ben kapı kapı gezip eşte-dostta mantar pano aramaya, sonra da onları hayal gücümün el verdiğince giydirmeye devam ... N'apıyoruz ? Panolarımızı giydiriyoruz. E hadi...


GeceButik

10 yorum:

Deniz 30 Nisan 2013 05:49  

Bu fikir benim de çok hoşuma gidiyor. Benim de böyle bir çalışmam var ama bitiremedim hala :S
dediğin gibi ruhsuz ruhsuz duracağına duvarda biraz renklensin, şenlensinler :) Çok güzel bir çalışma olmuş.

LeylaK 30 Nisan 2013 07:02  

Teşekkürler Deniz. Senin de süslü püslü cicili bicili çalışmaların vardır :) Merak ettim, bitirince bana mutlaka göster.

saniyesultan 11 Eylül 2013 22:42  

ellerine sağlık canım çok şık olmuş.

Englishhomedacalisankiz 18 Eylül 2013 05:08  

çok güzelolmuş emeğinize sağlık bloğunuzu takibe aldım banda beklerim sevgiler :)
http://crazyhatos.blogspot.com/

Unknown 3 Kasım 2013 07:07  

Çok güzel olmuş,keçe çalışmalarınızıda çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

LeylaK 4 Kasım 2013 11:33  

Herkese çok teşekkürler :)

mervee 20 Aralık 2013 13:39  

erkek arkadaşımın doğum günü için böyle bi pano süsleyim diyorum fotoğraflar küçük notlar falan. nasıl fikir. :)

LeylaK 20 Aralık 2013 23:44  

Harika olur tabii ki :)

hava durumu 5 günlük 18 Eylül 2014 13:49  

paylaşım için teşekkürler.

Leydi'nin Günlüğü 3 Aralık 2015 04:47  

Çok iyi fikir''teşekkürler ...
www.grilady.blogspot.com.tr

Yorum Gönder

Gece Butikten mutlu ayrılın.

HOSGELDİN


Leyla'nın Kahve Dükkanı

İZLEYİCİLER

Nurcan Çakır FOTOĞRAF

Kanaviçe

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Antika

Keçe

Beyaziş